View Single Post
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Kjipt. Men jævlig fort gjort. Du må bare stå i det.
Jeg vil tro det blir noe oppkast. Men husk at det går nok også går fort over, selv om det kan være intenst der og da.

Jeg sier ikke det nødvendigvis kommer til å bli noe stort problem.
Det kan like greit gå helt fint og. Vi er alle forskjellige på hvordan vi reagerer på ting.

Usikker på hvor sunt det neste her er, men for meg har det funket i div situasjoner.
EDIT: Man må være obs på at avsmaken for usikkerhet ikke skal gjelde annet enn avhengighet.
Får det spredt seg kan du ende opp ganske kjipt psykisk.


Det viktige nå er å er å tenke på situasjonen du har satt deg i, hvor du ikke aner utfallet. Det er ekkelt og kan forhåpentligvis gi deg en avsmak. Forberede deg til verst tenkelig scenario, så skaff spyposer du lett kan åpne og lukke, samt næringsdrikker og en kjølebag, dersom du ikke rekker kjøleskapet fra senga/sofaen.

Eller så våkner du etter å ha vært tom noen dager, og føler deg helt ok, som ingen sprekk har skjedd.
Lar du denne usikkerheten ang avhengighet bli noe du får skikkelig avsmak for, kan det, ihvertfall for noen, hjelpe mot fremtidig bruk.
Men såklart kan det også slå feil vei, dersom du ikke blir dårlig i det hele tatt.
Jeg vet ikke, vi vet ikke. Dessverre. Usikkerhet er ubehagelig, så denne situasjonen vil du nok ikke sette deg i igjen.

Lykke til! Uansett hvordan det går, så overlever du, og det tar ikke lang tid. Det blir nok ikke verre enn omgangssyken, så gled deg til eventuelle kids

Til nærmere ettertanke har jeg vel forsåvidt innsett at anbefalingen her kan være altfor skummel.
Jeg endte ikke opp særlig bra. Så langt ihvertfall.


Men jeg er ihvertfall av minusen. Selv om benzoen henger igjen
Vis hele sitatet...
Takk for svar, håper du kommer deg av benzoen!

Jeg har kvalmestillende, lyrica, vallergan, diazepam om det skal bli for ille. Du skremte meg litt med den usikkerheten skal jeg ærlig innrømme.
Skal oppdatere, heier på meg!
Sist endret av BobVivaley; 23. april 2024 kl. 21:05.