View Single Post
Trådstarter
26
Sitat av Hvemhvaufo Vis innlegg
Det kunne vært mye mer, men jeg ville tatt sjeldnere. Maximal funk kan være opp mot 1 måned om jeg husker riktig, og du ødelegger serotoninlageret i hjernen, så du tar opp mindre "gladstoffer". Jeg selv har sluttet med emma fordi fuck det as, fake kjærlighet, lok, depressiv i 3-4 dager etterpå, kan gråte av hva som helst og har ingen følelser samtidig som jeg føler på alt.

Alle kan finne et stoff de blir avhengige av. Jeg har ikke kunnet begripe folk som vil spise lsd eller emma nesten hver helg/annenhver dag, men jeg kjenner de også! Jeg ville vendt meg av det på fest, prøv en dag uten og se hvor teite folk er på emma, klåfingra og pratete og kosete og meh. Sitte edru med folk på emma må være det kjedeligste ever og øya ruller rundt og følger jo ikke med for shit.

Det du beskriver høres ut som knips, som også har amf i seg, det gir mening ettersom du absolutt vil ha de på fylla. Jeg har tatt emma på byen og alle som er der kan se at pupillene mine er et svart høl uten iris, mens de vibrerer. Så nei, dra på fylla sånn hver gang jeg drar ut; æsj (min mening) heller stikk til bestevenner/venninner, blæst musikk med puter og dyner/pysj i stua mens dere røyker jævlig mye hasj. øya dine kommer ikke til å fungere men det er sånn emma er best for meg. Med dine homies, en sjelden gang. Ikke ødelegg serotoninlageret ditt da

Føler du deg avhengig: STOPP, hvis ikke ødelegger du stoffet for godt. Før kunne jeg ikke ha diaz fordi jeg spiste 20-50 stk på 1-3 dager, loka rundt i 3 måneder og nå kan jeg ikke kjøpe mer enn et brett, eller blacke i 5-12 dager, ikke noe mellomting.
Vis hele sitatet...

Takk for godt svar Du har rett i at det er knips jeg tar. Rosa, Netflix om det sier deg noe. Jeg blir hverken «kosete» eller klåfingret, så er ikke til plage for noen (får kun gode tilbakemeldinger på hvor hyggelig jeg er når jeg tar det) Men øynene ja, der har jeg gått på en smell et pr ganger fra randoms på byen «wow, du er der ja» og en gang blitt nektet inngang til et utested.

Får høre på det dere sier og ta en pause. Nå er det vel 2 uker siden sist, så får heller slå ut håret en kveld i juli.
Men har du noen erfaring med mefedron? Eller bør jeg holde meg unna det og mtp det kan sammenlignes litt med mdma?