View Single Post
Blant annet klemmer er i alle fall mitt inntrykk at damer fint klemmer begge kjønn, mens heterofile menn klemmer normalt ikke menn.
Vis hele sitatet...
Er du veldig gammel? Typ født før eller rett etter krigen? Grunnen til at jeg spør er at du har mange antakelser om hva andre menn gjør og de stemmer ikke helt med hvordan jeg opplever verden.

Jeg kan jo bare svare for meg selv og de rundt meg men jeg klemmer både kvinner og menn. Er det mannlige venner jeg ikke har sett på en stund så er det helt naturlig for å meg å klemme de når vi møtes. Det skjer ikke hver gang vi møtes men noen ganger bare faller det seg naturlig og da skjer det. Og jeg vet om mannfolk både yngre og eldre enn meg som gjør det samme. Tror aldri jeg har hørt noen mann si at de aldri klemmer andre menn. Det er tross alt enormt mange scenarioer det faller seg helt naturlig. Favorittlaget ditt vinner serien eller cupen og du ser kampen med likesinnede. Stor sjanse for at blir endel manneklemmer da vel? Eller laget ditt vinner påskehopprennet? Dere er småbrisne og har akkurat satset liv og lemmer på et tvilsomt unnarenn og satset alt på hoppkanten - og både overlevd og unngått skadertrass i dårlig utstyr og null høydetrening i forkant og dere vant likevel. Manneklemmer?
Sist endret av _abc_; 20. april 2024 kl. 13:00.