View Single Post
Sitat av BloodSpilla Vis innlegg
Jeg tror mange her trenger å ta en liten pust i bakken før skrivingen fortsetter. Blir litt ekstremt i begge retninger her...

På den ene siden så er det naturlig at folk som prøver å gjøre seg tanker om et tema de ikke kjenner så godt til, så prøver man å trekke paralleller til ting man kjenner. Derav "furry light" kommentaren jeg startet med.
Jeg forstår også at de aller yngste barna ikke har noe forhold til seksualitet, men husker også fra min egen ungdom at jeg var på ingen måte ukjent med konseptet når jeg var i 14 års alderen.

Jeg er selv skyldig i å dra opp seksualitet i denne tråden, men dette var ment som en "er dette motivert slik og slik?", ikke som en bastant påstand om at "dette er seksuelt motivert".
Vis hele sitatet...
Siden jeg desverre har hatt over middels interesse over tema, så har jeg gjort litt egen research fra de jeg har sett og observert (inb4 pedo).

- Primært jenter i alderen 10-13
- De gjørt litt LARP (live action role play)
- De filmer seg selv gjøre 'bevegelser' så jeg antar at dette er for SoMe/TikTok
- Ikke noe seksualisert
- Mulig dette er en forbigående trend, men det finner jeg ikke ut av.
- De leker bare med seg selv og 'forstyrrer' ingen andre

Jeg kan skrive under på at seksulle lyster var tilstedet fra 8. klasse og oppover, men måten de oppfører seg på og leker så er dette ikke noe seksualisert.