View Single Post
The world is my enem
Trådstarter
95
Sitat av knert1 Vis innlegg
Jeg kjenner deg ikke og unner deg hverken godt eller ondt. Har bare skjønt at du takler dårlig når jeg sier at penger generert av musikk ikke er skattefritt og at det er et dårlig utgangspunkt å forsøke å fremstille det sånn for å samle artister til å spille for deg. Det er veldig mange som sier de selv
Hva med å heller legge ut eksempler på noe du selv har produsert for å samle en gruppe fremfor å snakke om skatt hvis du faktisk har talent og er interessert i musikk?

Ingen her aner om du faktisk har det talentet du sier du har eller om du produserer BLÆSTA DUNDER LÅTER
Vis hele sitatet...
Visst du hadde tatt deg tid til å lese før du kommenterer så hadde du lest at jeg lå meg flat når det gjaldt skattefritt.

Men det jeg biter meg merke i er hvor opptatt du er i å arrestere folk som uttaler fakta feil. Hadde det ikke vært litt hat inni bildet så hadde du holdt deg for god til å kommentere som andre gjør som helt sikkert deler din mening.

Til alle andre, Ikke la negative folk stoppe deg fra å følge en drøm. Ja sjansene er små men det betyr ikke at man ikke skal prøve.
Ps. Har vært en en del av Bergen sitt hip hop miljø siden bergensk rap ble latterliggjort....

En ting til jeg unner alle her godt enten man er bekjent eller ei. Noe annet tyder på umodenhet.
Sist endret av NeverAgain; 9. april 2024 kl. 22:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.