View Single Post
Trådstarter
3
Sitat av Dough Vis innlegg
Det blir meldt og registrert i valutaregisteret.

Tilfeldige gevinster på over 10.000,- er skattepliktige. Under 10.000,- er skattefrie. Dette er pr enkelt gevinst.

For å slippe unna med @TheDarkMister sin strategi må det være av ett visst omfang og du vikler deg inn i mer kompliserte skatteregler.

Bare å begynne å lese her.
Vis hele sitatet...


har prøvd å lese meg frem til hvor ofte man kan ta ut 10.000kr skattefritt. er ikke noe hastverk med å få penger, så om jeg kan ta ut 10k hver måned og slippe unna er jo det en mulighet

Sitat av Dough Vis innlegg
Det blir meldt og registrert i valutaregisteret.

Tilfeldige gevinster på over 10.000,- er skattepliktige. Under 10.000,- er skattefrie. Dette er pr enkelt gevinst.

For å slippe unna med @TheDarkMister sin strategi må det være av ett visst omfang og du vikler deg inn i mer kompliserte skatteregler.

Bare å begynne å lese her.
Vis hele sitatet...
Sitat av TheDarkMister Vis innlegg
Revolut rapporterer til norske myndigheter for å få lovt å opere her.
Har du spilt for 200K og kan dokumentere det, så har du jo tapt 70k totalt og derfor blir ikke de 130 skattepliktig
Vis hele sitatet...

leste meg litt på revolut. de er pliktig til å sende info til Litauen, men ikke til norge. de sender om det blir etterspurt, men ikke noe de gjør automatisk. så vidt jeg forstår. kan hende jeg har misforstått?

https://help.revolut.com/en-NO/help/...n-with-anyone/
Sist endret av Ols1995; 8. april 2024 kl. 15:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.