View Single Post
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Du får ikke en diagnose om du er utrygg når du blir tilbudt kaffe lol. Men det viser jo at du er utrygg. Og det kan bety mye forskjellig. Det jeg sier er at det gir informasjon. Alt et menneske gjør i en slik setting gir informasjon. Du gir informasjon når du svarer slik du gjør nå. Slik er det bare.
Vis hele sitatet...
Alle gir informasjon 24 timer i døgnet, 365 dager i året.

Jeg personlig må holde meg tilbake i møter om jeg ikke har fine samtale partnere fra før og man kan ikke kreve at man holder seg fin 24 timer i døgnet, 365 dager i året av noen men noen liker best å holde seg på fint og tar "oppvasken" der det allerede er stygt eller var stygt tidligere og det er jævlig irriterende.

Så man får aldri bedømt meg som person på en ordentlig måte men jeg tror selv at jeg kun blir titulert som utlending fordi jeg ikke er det menneske som papirmøller sier og det er forsåvidt relativt enkelt å være den papirene sier når det er rent rulleblad, riktig adresse i folkeregisteret og helsepapirer sier ingen diagnose og jeg mener at det holdes slik for at det brukes enkelte helserulleblader for andre problemer enn personen det gjelder. Er dette vanlig praksis i dette landet? Aldri opplevd eller hørt om lignende i andre land.