View Single Post
Sitat av liteskjer Vis innlegg
har dere noen tips til hvordan vi jenter kan bli likt og mer interessant blant gutta for eksempel over snap eller hvis man møtes. er det noe spesielt dere liker?
Vis hele sitatet...
Jeg minnes en gang på videregående skole at en av jentene i klassen spurte, i plenum: "Hva mener gutter når de sier de trenger litt tid for seg selv?", og det ble nesten unisont svart tilbake: "Det samme dere jenter mener".

Det går rett å slett ikke an å dra alle gutter under en kam, mennesker er forskjellige individer med hver sin smak. Men ett triks kan funke, i hver fall på å få noe oppmerksomhet: Interested is interesting.

Om du gir han oppmerksomhet, spør hva han har gjort i helga, så kanskje få innsikt i en hobby eller interesse som du kan spørre videre om. Vær rett å slett interessert i personen har å si og still oppfølgingsspørsmål.

Høres lett ut men det kan være litt vanskelig å dra i gang avhengig av person. Jeg bruker denne teknikken på begge kjønn når jeg er f.eks på fest der jeg kjenner få folk, men det er jo en eller annen kødd som bare ikke biter på så da går jeg videre.