View Single Post
Sitat av Candiru Vis innlegg
Ja det synes jeg også, nødvendig? Tja ikke for min del i allefall sammenlignet med andre forum

Av nysgjerrighet, hvilke funksjoner mener du burde legges til eller vurderes her inne på bruket?
Vis hele sitatet...
Tja, har egentlig ikke noen behov for min egen del, men det er jo visse ting som stadig blir nevn av brukere. Varsel når man blir sitert, eller tidsbegrenset mulighet for å endre eget brukernavn for eks. Sikkert en haug andre også som jeg ikke husker.

Sitat av Brukernavn404 Vis innlegg
Nå vet jeg ikke om det kun er jeg som har dette problemet, men det eneste jeg skulle ønske er at man faktisk kommer rett inn i tråden man vil inn på når man «klikker» på den (på mobil), i stedet for at litt av første innlegg i tråden kommer opp i hvit tekst på svart bakgrunn, hvor kun litt av «bildet av teksten» kommer med, så man får ikke lest noe av det uansett. Man må så klikke en gang til for å åpne selve tråden.

Har nevnt dette en gang tidligere i «spør oss», men der fikk jeg aldri noe svar.
Vis hele sitatet...
Det høres ut som en innstilling du har hvor hover preview aktiveres istedenfor at linken åpnes. Prøvd en annen browser?