View Single Post
Ta en pust i bakken
Anderssonfugl93's Avatar
101
Sitat av hardufyr Vis innlegg
når jeg sier smugling mener jeg innelands, tatt med på fly og solgt til få personer . glemte mange detaljer, my bad �� takk for mye visdom

jeg har altså blitt invitert i en snapgruppe der de snakka om shittet, jeg forlot selvfølgelig med en gang med en av folka i gruppa ble fratatt telefon av sin far og han så en del greier og gikk til politiet. ingen er i gruppa nå lengre, inkludert fyren som ble tatt av faren sin

hva kommer de til å gjøre tror dere vise freakere?
Vis hele sitatet...
Har snuten kontaktet deg? Eller har de gjort noe som helst tidligere funn på deg (eller nyere funn) av elektroniske enheter du har brukt til "ulovligheter" ? Hvis ikke, da har du jo ennå tid til å kjøpe en brukt sliten iPhone på finn, og bare levere inn den hvis de absolutt skal gå gjennom tlf. Hvis du har brukt PC eller andre enheter til det samme, gjelder samme regelen, eller bare kvitte deg med det. Det spørs bare hva snuten har gjort med deg "så langt".

Mulig jeg tar feil her. Men har snuten noe håndfaste bevis å ta han på, hvis de ikke "fysisk" har noen av enhetene hans å sjekke?