View Single Post
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
979
Sitat av KillaCam Vis innlegg
Med den logikken så har også alle terror angrep på uskyldige sivile i vesten de siste 20-30 årene også vært litt fortjent da pga hva våre regjerinnger og militær har deltatt i nede i midtøsten? Du skal hvertfall ha creds for å være såpass åpen om psyko meningene dine. Glupere folk hadde nok kanskje holdt sånne meninger for seg selv.
Vis hele sitatet...

Jekk deg ned et par hakk kamerat!
Jeg skrev følgende i tillegg:
" Jeg forsvarer ikke drap på sivile russere i Moskva, men kanskje de får åpnet øyene for at "Masterens" deres Mr Putin kanskje ikke er så bra for dem som de tror."

Mitt poeng var at russerne i storbyene har vært spart for lidelsene og nærheten til krigen, kontra de russerne er mobilisert som i hovedsak kommer fra i distriktene og som har vesentlig dårligere økonomiske kår og infrastruktur, enn det som finnes inn Moskva og andre storbyer i Russland.

Men helt riktig at jeg også skrev dette "Det første jeg tenkte i hvert fall, var at nå får russerne i Moskva endelig følt på kroppen hva Ukrainerne går gjennom (bombing av sykehus/barnehager/skoler/boligblokker, voldtekt og tortur av kvinner, menn og barn, henrettelse av sivile og soldater, sulteforing med mer) daglig.
Sånn sett kan vi kalle det for en slags "karma
".