View Single Post
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
309
Sitat av Petruz Vis innlegg
Trenger ikke å ha noe med den nåværende konflikt å gjøre men Tsjetsjenia og Dagestan er islamske og de sympatiserer nok med frigjøringen til disse. Om det stemmer at det er de som står bak.
Vis hele sitatet...
Ahhhaaa det gir mening
Vel, hvis IS sier at de har gjort det
Hvorfor skal vi tvile på det?
Hvorfor skulle dem ha tatt "æren" for noe som de ikke hadde gjort?

Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Det første jeg tenkte i hvert fall, var at nå får russerne i Moskva endelig følt på kroppen hva Ukrainerne går gjennom daglig.
Russerne i storbyene har også unngått stor deler av mobiliseringen kontra distriktene i Russland hvor de fleste har blitt mobilisert fra. Derav så har de nok følte ganske stor avstand fra krigen i Ukraina.

Jeg forsvarer ikke drap på sivile russere i Moskva, men kanskje de får åpnet øyene for at "Masterens" deres Mr Putin kanskje ikke er så bra for dem som de tror.
Jeg har dessverre ikke så store håp for det, ettersom at generasjoner med russer er indoktrinert med en slags "slave mentalitet" som nesten kan sies å være genetisk eller arvelig.
Vis hele sitatet...
Jeg tviler sterkt på at Russere synes noe særlig om krigen i Ukraina. Tror nok de fleste fordømmer det
Det er jo til og med endel russere som har familie fra og i Ukraina så...
Sist endret av 1Rapper; 23. mars 2024 kl. 01:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.