View Single Post
Velkommen i klubben

Bodde i Asia fra 2017-2020ish. Hadde “base” i Bangkok, leilighet & dame. Resten av historiem…. hmmm ja hehe - det får være som det er! Smiiiiil til verden j) Jeg gär hvertfall ikke og slenger dritt om dem
- OT yeah

Tenker Brasil til Jul - kan være mulig å henge seg på sånn halvveis - uten at det betyr “være sammen hver dag - hele tiden/24/7”. Kan snakke flytende uten stress, har relativt bra peil. Kan fikse superflotte damer uten å oppsøke horer eller bli lurt. Jeg er som magnet og det er alltid masse til overs - nummer 1 wingman i utlandet!!! hhhh yeah

Hvordan? det kunne jeg sagt men antagelig langt ifta det sammel - blir ikke det samme om du prøver sjæl uten meg




Kanskje blir det svipptur til Uruguay, Paraguay og Argentina.

Planen sålangt; i vinter - 100%. Skal ikkepå Carneval, ikke noe for meg.

Bare send PM hvis noen vil chatte om reiseliv/flytte utenlands, anyone! Løst & fast

Min stil: kombinert strandferie/byliv/kultur/ nightlife.

Ikke rekkefølge/rangert

#1 Phillipinene;
El nido, Coron,+ flere
-> Indonesia &Malaysia

#2
India / Sørover, strandliv, party
Noen av de templene er jeg også keen på å se.
?—> Pakistan, Sri Lanka, Nepal?

( Skal ikke teste opium nei, den hasjen deres er jeg heller ikke veldig keen på…. Charras: døde hudceller, svette & annet møkk. Da drar jeg til Marokko

#3
Colombia/ Ecuador/ Peru/Bolivia;
“Rundreise”

Ideelt 3-6 måneder,
slipper å planlegge i detalj, ‘go with the flow’ Kan leie bil og gjøre det på 6 uker ish.

#4
Myanmaar
eller
Vietnam - nord til sør (Backpacking / lavbudsjett langtidsreise)

#5
Belgia & Nederland
på kryss og tvers med sykkel og tog

#6 strandliv/kultur
Kapp Verde…
Senegal, Ghana, Gambia…..Guiné-Bissau mmmmm - gode gamle <3

#7 På sikt - Mellom-amerika & Karibien

Mexico!!!
eller
Cuba? Dominican Rep? Costa Rica, Nicaragua, Panama. Kommer vel ikke inn i Puerto Rico, fyyyda slemme mannen

angående Nederland/Belgia*
(Uten bil- uten lappen)
Gått lei av å sykle i storm og regnvær? Fortvil ikke - hooligans NL. Ta en for laget, ut av komfortzonen nå, gutt. (EMNEKNAGG/# = kulturreise)

Sneijder/Van Basten

Jeg skal flytte utenlands permanent (innen fem år regner jeg med)
Det er tida for å reise rundt på nye steder og få inspirasjon

Min hovedregel 1 - du skal ikke greie å huske hvor lenge du har reist/bodd utenlands.
(
Selve betydningen; “komme hjem”
“Dra hjem”
…………
“Hjemme?” hvor er det?hhhhh

Betaler ikke for horer , hvertfall ikke når jeg er “hjemme”.

Har gjort det, ja - kjenner ikke igjen den personen jeg var. 18-20 år - RLD i Amsterdam.

^Første gangen(e) så er det bare turistgreie & gøy og morro - å kjøpe hore i red light…. Når det blir til en vane - Ærlig, det er trist følelse
Nedverdigende både mot dama og meg selv.

Hvorfor skal jeg betale for noe jeg får gratis?
Ikke “kan få” - ”får”. Norge, Danmark, Nederland, Thailand, Brasil - spiller ikke noen rolle.

Eneste er sånne land hvor det er helt annerledes kultur og språk - typ Japan, Korea, Kina, der er det faktisk mulig jeg hadde betalt

Har blitt sugd uten kondom når jeg tura på ecstasy i mini redlight bak Coffeeshop Resin … Uff, ekkelt å våkne dagen derpå Hhhhhvar sikker på jeg hadde fått både herpes og syfilis & klamydia - alt sammen.

Tro hva dere vil - er ikke gjerrig person - ikke med damer heller men jeg betaler ikke for å knulle lokale luddere. Ser ikke ned på de som gjør det, stakkars.
“Hvorfor ikke?” > Se over. Gratis.
Sist endret av WouwseP; 22. mars 2024 kl. 07:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.