View Single Post
Sitat av KillaCam Vis innlegg
Helt enig. Istedet for at bare folk i nærområdet får se bussen har nå hele Norge fått mulighet til å se den. Ikke nok med det men til og med statsministeren har kommet med innspill over hvor forferdet han er over bussen lol. Med all denne oppmerksomheten dette fikk skal jeg love at neste kull med russ så er det lignende bilder på 50% av bussene og alle kommer til å konkurrere om å være grovest slik at de kommer i avisa. Skulle ønske nordmenn ble like rystet av korrupsjon og tilkarring som de blir av maleriet på en buss 😂



Jeg lå ikke merke til det med Trump å Biden før du sa det nå. Hahha disse ungdommene vet hvertfall hvor de skal trykke for å trigge snowflakes! 😂 vittig
Vis hele sitatet...

Media er ikke opptatt av nyhetsverdien men deres egen verdi i form av penger. Det tok noen år før jeg skjønte forskjellen. Men er et annet aspekt her vi ikke har tatt opp enda.

Journalister i Norge må jo følge Vær Varsom plakaten, det er en del kommentarer i diverse kommentarfelt på facebook som blir slettet som ikke er i nærheten av dette. Hvordan skal vi ta denne saken seriøst om VG har lov til å plante dette motivet i nyhetsbildet til 5 millioner nordmenn i flere dager uten noen form for sensurering men når en gruppe på 20 gutter som så vidt har lært seg forskjellen på det å være pissatrengt og kåt gjør det, da er det kvinnefiendtlig, umoralskt og ekkelt?

Hele greia lukter råttent

Så til kvinnegruppa ottar; Hvis dere vil stelle istand kvalme, så vil jeg tro dere kommer mye lenger med å anmelde VG for denne promoteringen enn russebussen fra Bryne.

Litt indirekte har jo også kvinnegruppa ottar vært den som har sørget for at 5.000.000 nordmenn har fått med seg motivet enn hvis de kunne rullet i fred og begrenset publikumet til kanskje 300.000 igjennom hele russetia. Kjempe godt jobba! Det er nesten sånn at man argumentere for at dette ikke har noe med motivet i seg selv å gjøre men deres egen apetitt for PR