View Single Post
Sitat av Idek13378 Vis innlegg
Er det behandlinga har bestått av i årevis for min del og jeg har bare blitt verre, så nei det funker ikke for meg. Har vært åpen om det, da får jeg bare beskjed om at vi må prøve mer. Men jeg har holdt på med samme behandlinga siden 2020 og har blitt gradvis verre og verre.
Vis hele sitatet...
Om du blir værre å værre når du går til psykolog hadde jeg droppa hele greia tror jeg igrunn.
Jeg føler meg bedre etter jeg droppa det selv (med unntak av spesifikk ADHD utredning privat) og min teori er at man ofte blir minna på hvorfor man går i behandling hver gang man er der. Og om man har en bra periode er det jo bare kjipt å må tenke på hva man gjør der.
Jeg "droppa" vell kanskje ikke behandling men fikk beskjed av DPS at det ikke var noe de kunne gjøre noe jeg var enig i. Skal være forsiktig med å si at du også bør droppe hele greia siden jeg ikke vet hva du går der for, men du er helt avhengig av god kjemi mellom deg og behandler + at de forstår deg. Jeg har ikke opplevd noen av de tingene hos de jeg har vært enda.