View Single Post
Hva skal man si her egentlig, det virker nemlig helt meningsløst å forsøke å nå inn. Så vi har det på det rene allerede: Jeg er kvinne og har utdanning innenfor psykologi (ikke av en sånn art at jeg kan være terapeut). Så da er jeg vel hore og med på en eller annen kjempe konspirasjon mot deg, fordi jeg er så misunnelig. Du har selvsagt helt rett, alle her er enige om at vi er kjempe sjalu på deg og din ubrukelighet. Skulle virkelig ønske jeg var så fuckings ansvarsløs at mine behov for egomating og rusinntak gikk før alt annet. Spesielt barn jeg selv har satt til verden. Ikke minst; fuck hun som er mor til barna mine, jævla dritthore som stiller krav til meg. Der tok du oss gitt, vi har prata lenge om dette på IRC, at vi er så sjalu og misunnelige. Ikke minst har vi samkjørt med barnevernet, nav, politiet, helsevesenet og alt annet, de er også sjalu. Så shitfuck, der tok du oss gitt. Du er smartere enn alle i hele verden, og vi andre er bare idioter som ønsker å være deg.

Nå som du endelig har fått forklart oss andre dette, så skal jeg ta det opp med resten mens du er en deadbeat dad og "røyker" fra deg i ett annet land, at du selvsagt skal få ha kontakt med kids og bæres på gullstol når du returnerer. Ta det helt med ro mannen, vi ordner dette. Så skal vi andre her gråte mens vi er bakfjerne for at vi ikke er så grunnleggende jævla ubrukelige som du er, og faktisk kan ta til oss ett minimum av selvkritikk, og har ett minimum av selvkritikk. Herrejesus.
Cocaine is one hell of a drug.
Enten er du såpass hardt ramma av en eller annen personlighetsforstyrrelse eller så er du såpass på kjøret at du har null, nada og nothing rundt unger å gjøre, at her tenker jeg barnevernet og "hora" har gjort helt riktig. Du hadde ødelagt en unge for alltid med den holdninga og totalt manglende ydmykheten og forståelsen du utviser her.
Sist endret av Deceptive; 14. mars 2024 kl. 01:45.