View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Google, eller "aLpHaBeT", eller hva faen, har sluttet å engang late som om de bryr seg om nytteverdien i produktene, la gå brukeropplevelse. Hvis de får betalt for å pushe søkeresultater/AnBeFaLiNgEr gjør de det - akkurat som om SEO og annen algoritmegaming ikke gjorde ting irriterende nok å forholde seg til.

YT bruker historikken din som hoveddel(?) av anbefalingsalgoritmen, så hvis det blir mye søppel kan det lønne seg å se om det har sneket seg inn noen Amerikanske Tilstander i det du har sett på, eller assosiasjoner dit. Helt tilfeldige ting har plutselig en eller annen tangentiell relevans til det evinnelige forbanna yankeesirkuset, og så er det i gang.

Anbefaler BlockTube (blokkering av videoer, kanaler, stikkord) og SponsorBlock, samt ny sletting/gjennomgang av YT-historikk. Selv bruker jeg også incognito mode for en del videoer basert på om jeg gidder at de skal påvirke "feeden" min eller ikke. Det er helvetes fette irriterende at internett har blitt sånn, men... sånn har det blitt.