View Single Post
Jeg ser ingen annen utvei enn full regulering av stoffer. Hvordan denne regulering skal se ut, for de ulike stoffene er jeg mer usikker på. Cannabis er greit, det kan reguleres som alkohol gjør i dag. Heroin/opioider er en apoteksordning det lure. Benzo kan man bare ha en litt løsere ordning på enn slik det blir regulert av legene på i dag, men med god oppfølging av farmasøyten/legen din. Amfetamin kan jo bare selges slik det gjør det i dag, vi med adhd får det resept, de andre får kjøpe den. Kokain ser jeg for meg blir den vanskeligste, men man må jo huske på at alle disse stoffene var mer eller mindre tilgjengelig for alle på apoteket før 1960-tallet. Psykadeliske stoffer kan alle over 25 kjøpe som alkohol, det er ikke særlig farlig og heller ikke interesse for i den generelle befolkningen.
Da var det forbeholdt syke mennesker og det var svært lite spennende å innta disse stoffene. Vi klarer jo å regulere de to verste rusmidlene ganske jævla bra, så skjønner ikke tvilen om hvorfor vi ikke skal klare det med de andre rusmidlene. Også må det holdningskampanjer til, gjør det kjedelig som faen å bruke de stoffene. Alt som går i retning av avkriminalisering og regulering er jo 100 ganger bedre enn dagens situasjon. Se på hva som skjer i Haiti, Ecuador, Belgia, Nederland, Mexico og så videre, alt det fucka opplegget der skyldes jo den ekstreme makten kriminelle kan oppnå med svimlende mye penger på bok.