Tråd: INFO </anon>
View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Prof. Vrøvel Vis innlegg
At det ikke har skjedd med deg eller du ikke har hørt om det beviser ingenting. At logger fra Freak ikke har blitt brukt i retten kan jeg tro på, men selv ting som ikke ender opp i retten kan ha stor verdi for etterforskning.

Tror jeg det er vanlig? Nei, selvfølgelig ikke, men å si at det ikke har skjedd eller kan skje er litt bastant etter min mening.
Vis hele sitatet...
La oss ha faktaene på bordet her: jeg har vært moderator mange år og, jeg har således ganske god oversikt over historien til forumet og store hendelser som har skjedd. Vi har aldri blitt forespurt om informasjon rundt narkotikasaker. Jeg tror det har skjedd 4 ganger i hele forumets historie, og de var heleri og svindelsaker, andre i administrasjonen må korrigere meg om jeg tar feil her.

Jeg har gitt opp å overbevise deg, det blir litt som å prøve overbevise religiøse. Men jeg vil ha de kalde harde fakta på bordet for de andre som leser her, og motsi dine paranoide overbevisninger.

Men med det sagt: ruser du deg og jazzer avgårde uten noe hensyn og avslører personlige detaljer om deg selv så kan du avsløres, mest sannsynlig av andre brukere. Det skal mer enn en grologg og diskutering av trygg bruk av rusmidler for å få politiets oppmerksomhet på nettet.
Sist endret av Dodecha; 3. mars 2024 kl. 14:07.