Tråd: Alprazolam
View Single Post
Sitat av Flemming Vis innlegg
Ja, skjønner ikke hvorfor jeg ikke kjente noe av det. Det bruker jeg jo å gjøre å har bare brukt det sporadisk i litt under 2 uker. Pluss at det er fra apoteket.

Trur nok jeg tok litt mye ja. Men målet er å sovne men har også et mål om å våkne opp igjen! Hvorfor ender det dårligere når den går ut?
Å hvorfor sier noen at Lyrica booster speed, mens andre sier det bare er tull? Boosta i hvert fall ikke en dritt for min del.
Vis hele sitatet...
Humm nei ikke godt å si. Men som du kanskje vet så er jo toleransen på disse helt fucka da. Tar 300mg en dag så må du ha 600mg neste dag for å oppnå i nærheten av samme rus. Toleransen går fort ned igjen da, men tar gjerne en uke eller 2 for å resete den helt. Vist du tok dem rett etter å ha spist masse så kan det også være en forklaring, men tviler at du har spist så mye siden du er på speed.

Vel, jeg syns ihvertfall det er nice å ta lyrica de gangene jeg har tatt det sammen med litt speed. Jeg syns ihvertfall det er mye nicere enn å ta speed alene, men nå er ikke jeg så glad i speed da. Stoffene har definitivt en form for synergi. Med mindre du har tatt voldsomt mye speed så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke kjenner noe, med mindre du har tatt lyrica ganske nylig

Det kan ende dårlig når speeden går ut pga speeden holder deg såpass oppegående. Så når speeden går ut så kan du plutselig sovne eller blacke helt ut å gjøre masse ting du angrer på senere og som du ikke husker å ha gjort i det heletatt. Og har du tatt sykt mye benzo og lyrica, eller enda værre blandet med opiater så kan du stoppe å puste når speeden går ut. Altså at du egentlig har tatt en overdose med downers, men det har gått bra mens speeden har holdt deg oppe.

Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Ser ut som jeg ikke bør ta så mye neste gang, og alltid ha benzodiazepiner tilgjengelig i tilfelle det går ille.
Vis hele sitatet...
Men husk at ett sånt anfall kan slå til uten forvarsel. Mest sansynlig så er det ikke så mye nytte å ha valium for hånd når krampa først har tatt deg. Med mindre du har noen som kan sette en sprøyte med diaz i fua på deg, det kan tho redde deg.
Sist endret av Alge; 3. mars 2024 kl. 00:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.