View Single Post
Sitat av Janikverulani Vis innlegg
Fuck the system burde oppsummerer godt for min del også får Kari Nordmann som har utviklet ett så fint system språk stå på videre med sin telefon og datamaskin som alle andre.

Kan også legge til at man unngår person angrep når man henviser til systemet.

De opererer jo som regel på ordre eller noe som allerede er igang og de kan ikke få det riktig på tross av forrige kammerat på kontoret nedi gata.

Når noe blir feil, så blir det galskap og slikt eller mentale lidelser.

Pragmatisk er man så man for okkupere seg med penge inntjening istedenfor å starte noe selv med det offentlige.

Og holde mer kjeft med det private men om man ikke er på det også så har det en lei tendens til å smelle ekstra hardt når det smeller.



Jeg har 2 barn født i London og når 3 var på vei så ville hun tilbake til familie i Norge. Med at hun snakket utrolig dårlig norsk så ble Engelsk ett familie språk og barn hadde det fint hjemme men integrering gikk dårlig midt oppi den syriske flyktingkrisa.

Sikkert mye det samme nå med den ukrainske flyktning krisa + masse andre land.

Rart å bli behandlet som flykting å stå i kø i eget land når SYSTEMET maste om ulovlig flytt til feil by osv osv.

Hadde god business erfaring fra London men de nektet at jeg gjorde om det til Norsk og slik er det med de dessverre, man skal starte på nytt men det går ikke med en CV som har pågått i 20 år.

De endte ikke på barnehjem om ikke mor har fucket opp helt. De endte hos hennes omsorg så får man håpe at bvt ++++ bare skylder på meg i det uendelige og at de klarer seg fint i ny by i Norge med god hjelp i starten ihvertfall håper jeg.

Historien er lang og mye drama men har ikke tenkt å skrive bok riktig ennå eller noen gang egentlig.

Får bare stå på videre

Da er det bestemt at man reiser til Nord Norge etterhvert.

Har lest at de har en manko på immigranter som har reist sørover så gleder jeg meg til å arbeide i fiskeindustrien, på en fabrikk eller eget selskap.

Da har ihvertfall kone og barn muligheter uansett og ikke bli straffet for å være forelsket og lage barn som kan skje hvor vi er.
Vis hele sitatet...
Du foretrekker blogg foran bok da eller?