View Single Post
Sitat av Knask Vis innlegg
Systemet du stakk fra i Norge - eller systemet du selv valgte ved å bosette deg i Zambia?
Vis hele sitatet...
Er ikke i ett system. Uregistrert, spøkelse, ulovlig, kall det hva du vil.

Men har ikke problemer men mye venner men som noen påstå her så er det kun sinnet igjen om jeg starter i Norge og litt for gammel til å få behandling som 20 åring

Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Nøyaktig hva mente du mer spesifikt med denne posten? Jeg ble litt forvirret.
Mulig fordi jeg er veldig trøtt og ukonsentrert etter over 24 timer uten søvn.
Vis hele sitatet...
Kan også legge til at en liten rant i går var i ruset tilstand.

Når jeg står ovenfor folk så er jeg egentlig ganske diplomatisk, omgjengelig og finner løsninger.

Men norsk barnevern har jeg ingenting til overs for. Hadde en undersøkelses sak med en bekymringsmelding som var bare jug og feil info men ikke graverende også forsvant barna med mor frivillig til ett familiesenter når alt fungerte greit og det var siste gang jeg så barna. Så ja jeg er faktisk noe redd for å miste helt besinnelsen i møte med de igjen men da er systemet så "smarte" at de sender damer på istedenfor for de tror de kjenner deg.

Rart med det. Siste årene så var det kun satt damer til å jobbe på meg når jeg ikke ville ha noen på meg med god yrkeskompetanse og klarte oss selv. Men når systemet skal jobbe så blir det mindre og mindre plass for andre til å arbeide i privat sektor.

Er ikke bevæpnet med verken kniv eller pistol så ett fair basketak er vel mer realistisk hva som hadde skjedd men også påfølgende slåsskamper mot offentlig ansatte. Tar ikke imot en dritt fra de.
Sist endret av Janikverulani; 20. februar 2024 kl. 12:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.