View Single Post
Jeg mente at det blir utfordrende for meg å ikke bli utelukket fra ett fedre liv med systemet med på mitt.

Da historien har en tendens til å gjenta seg. Selv om jeg aldri har skadet barn og heller helt motsatt så blir man tatt på fortid men nå kan jeg også bli tatt på nåtid men seriøst så har ikke politiet giddet å ta meg for min inntekt mest sannsynlig ikke har vært ett for alvorlig overtramp av lovverk for de.

Gjelder å få inn masse masse penger og betale seg til okay tilstander men det er for risikabelt å dra til mitt land da de mest sannsynlig er rett på meg som igjen gjør det til en kamp for dame og barn som jeg ikke er interessert i men å tjene penger istedenfor og gjøre det lovlig i fred og ro uten innblandinger.

Man får få seg høye gjerder med piggtråd og nulltoleranse for besøk av myndigheter.

Har måttet være sterk og trosse tyngdeloven omtrent for å i heletatt å kunne overleve.

Også mente jeg som jeg skrev at når pengene kommer fra stat så gjør de nettopp det og mye i underbevisstheten til folk når det er en mulighet for alle men som skrevet, ikke en mulighet her verken med fødselspenger, barnebidrag eller noe slikt så da blir det ikke toleranse ovenfor system.