View Single Post
Sitat av Janikverulani Vis innlegg
Sinnet? Her snakket en person om at Trond fra barnevern Feks skulle få ett barn.

Jeg mener seriøst at det er noe jeg dør for ved en sånn posisjonering hvor jeg ikke gir fra meg barn. Og kommer ikke til å godta en vinkling heller hvor de er behjelpelig med å gjøre folk single og separert.

For å si det sånn, jeg kommer aldri i helvete godta en inntreden på meg som person fra systemet.

Har forsøkt å være helt lovlig
Som far tidligere og det fungerte i 7 år før jeg ble forsøkt drept omtrent uten ett forståelig grunnlag bortsett fra helt opplagt løgn og bedrageri fra de som satt det i gang som var flere. Kun en sivilsak endte det med når jeg nektet å slutte å slåss mot de så backet de løgnerne unna men skaden var allerede gjort.

Nå er jeg lovløs og kommer ikke til å bruke systemet for å få ett lovlig liv igjen.

Jeg som far er 10 ganger viktigere uansett der jeg er nå, contra tidligere hvor man skal forsøke med systemet og se hva som skjer.

Jeg er norsk men stadfestet at jeg ikke får minimalt med rettigheter engang. Om jeg hadde blitt lam fra panna og ned så er det stadfestet at jeg ikke får penger og også avslag på sosiale tjenester.

Sikkert ikke meningen for de som har vært innvolvert tidligere at jeg skal ha ett godt liv som jeg har men har nå det og må ordne ett liv utenfor systemet når pengene aldri kommer derifra.

Utrolig hva statsansatte kommer unna med pga en pengepose med personens navn på. Men slik er det ikke for meg så da blir det på liv eller død som har fungert godt hvor jeg har vært lenge.
Vis hele sitatet...
Nøyaktig hva mente du mer spesifikt med denne posten? Jeg ble litt forvirret.
Mulig fordi jeg er veldig trøtt og ukonsentrert etter over 24 timer uten søvn.
Sist endret av einsteindragon; 20. februar 2024 kl. 09:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.