View Single Post
Sitat av Janikverulani Vis innlegg
Har mistet tiltro til de og mange andre. Om noen prøver seg på barna mine er det kulet i hodet og lammelser og slikt som gjelder. Har kontakter og gjør det greit til at ingen kommer til å prøve seg.

Skal bli edruelig
Vis hele sitatet...
Da ender du med å bli skutt selv av politiet, iallefall mtp. Slik jeg leser at du har innestengt et voldsomt raseri i deg. Don't fight the system, you'll lose. Var en treningskontakt på det lokale psykiatriske sykehuset som sa noe slikt til meg for 5-10 år siden.

Sitat av Janikverulani Vis innlegg
Jepp, er en drapsmann om dama ber om det. Hun kjenner meg godt etter 1 år og reist mer enn 20000 km sammen i en verdensdel hvor vi ikke ferierer for øyeblikket.

Går alltid fint men skal absolutt ikke inni systemet og gi fra oss barn til noe land.

Motstands jenta gjennom covid og sterke meninger forelsket jeg meg i.

Politi, lærere, høvdinger, går igjen der og utrolig hva man får til gjennom noen telefoner så ikke bekymret for dette lands barnevern overhodet. Som vi også kunne snakket fint med.

Norges barnevern, kaaabooom sier jeg bare for øyeblikket.

Kunne nevnt ett par navn og lagt ved videoer og slikt men ikke på hevntokt. Men de jeg har vet hva som er rett og hvor jævlig norsk system har vært.

Kommer tilbake nykter om noen dager
Vis hele sitatet...
Snakk slik til barneværnet og resten av systemet så får dere iallefall ikke til å få ha barn i deres omsorg. Ikke ville jeg ha hatt dere som barnevakt iallefall, visst jeg hadde fått barn en dag.
Sist endret av einsteindragon; 19. februar 2024 kl. 23:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.