View Single Post
Ser jeg blir utfordret her på at weed har en helsebringende effekt, jeg har ikke nevnt hasj og heller ikke konsumert det.

Kunne sikkert ha forklart mer om meg selv og hvorfor det har hatt en helsebringende effekt på meg selv og kan forsøke å skrive mer enn bare en setning om det.

Ikke så veldig kompliserte greier men har blitt forsøkt brukt som en "skyllebøtte" på en veldig alvorlig måte over tid som har ført livet mitt til ett ganske spesiell plass og har egentlig tenkt at det er umulig å komme meg tilbake hvor jeg var tidligere og gjorde det bra lovlig.

Systemet, foreldre, søsken, svigers og til slutt eks partner og barn ga meg opp.
Dette var en lang prosess og i mitt syn ikke rart men ett par narsisistiske psychos som har fått med seg flere og flere som pay back etter ett søksmål jeg gjorde over ett år etter ett angrep på meg, arbeid og småbarnsfamilie en gang i tiden når jeg forsørget 5 mennesker.

Jeg kan ikke ligge i en evig kamp på noe som blir gammelt så dere skal få mene hva dere vil men jeg mener cannabis har fått meg veldig langt videre fra dette surret i gamle dager men det kan være andre faktorer som også spiller inn som at jeg har hatt en bestevenn og samboer i over ett år som jeg er veldig glad i, er fornøyd med, kunne ønske var første partner osv. Osv.

Jeg håper og komme meg tilbake til alle mine barn etterhvert men dessverre så fungerer det ikke slik at det bare er til å skjerpe seg så da må man gjøre det beste ut av hva man har og ikke prøve for mye og bli en narsisistisk psycho selv som ligger i min familie som i så mange andres.

Får lov til å røyke og drikke selv hvor jeg er og dama slutter men slutter helt med henne uten at jeg kan skylde på rus for hvor jeg har endt men tror at ved å kutte helt av så skal jeg komme meg tilbake til lovlig arbeid igjen men ikke i Norge hvor jeg har blitt veldig dårlig behandlet i henhold til helse, arbeid og rettigheter fra NAV.

Det gis ikke slipp på meg der og blir låst som vanskelig stilt og god historikk over en 15 års periode ble aldri hensyntatt og da har weed hatt en effekt som gjør at jeg er klar for alt igjen.

Kan forstå at dette også må settes spørsmålstegn ved da meg inkludert ikke ønsker å få de yngre til å se på weed som medisin.

I tenårene som var sist jeg hadde en periode med røyking så har jeg ikke helt klart for meg hva det var for. Men kom meg fint videre da også og inni ett langt liv som arbeider.