View Single Post
Det var gode svar det. Likeså greit å høre på dere så trenger ingen av oss å juge om rus og graviditet heller.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke skadelig å røyke weed én gang mens man er gravid. Men problemet er når man tillater seg det så er det kort vei å tillate seg litt andre ganger også og plutselig gjør det skade. I solidaritet med dama di syns jeg du burde unngå å røyke selv. Farsrollen skal tas like seriøst som morsrollen.
Vis hele sitatet...
Har erfaring og kommer ikke til å ta noen rolle, er ikke med i noen storfamilier denne gangen heldigvis. En bestevenn på vei og jeg er bra nok far for dama sitt barn og hun er lærer så det hjelper litt på selvtillit etter tidligere skilsmisse at jeg er god nok far for en lærer.

Hadde abstinens helvete for alkohol i går så er det overstått ihvertfall. Forstår ikke de som sliter så mye med de abstinensene men de har muligens vært hardere på flaska for her har det gått i øl. Kanskje verre med sprit?
Sist endret av Janikverulani; 17. februar 2024 kl. 16:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.