View Single Post
Jeg har nå vært gjennom 5 dager uten søvn (ufrivillig). Jeg ser nå at jeg i løpet av de dagene har hatt en moderat psykose helt siden dag nummer 3 som i verste fall ville videreutviklet seg og til slutt endt med at jeg hadde skadet eller drept noen fordi jeg hadde trodd de ønsket å torturere eller drepe meg på en smertefull måte (hadde bla. Vrangforestillinger om at noen ønsket å kutte av meg lemmene og la meg bli spist av ulver mens jeg fortsatt var i live).

Siden jeg er livredd for den type barbariske og sterke smerter, så hadde jeg gledelig begått mange drap dersom valget var mellom dette eller å drepe 20 personer. Så sant jeg ikke hadde hatt mulighet til å begå selvmord på en relativ smertefri måte.

For 2 dager siden tok jeg 200 mg Seroquel, Rundt 20 mg med Melatonin, 5 mg Imovane og 5 mg med Apodorm. Null søvn. Fikk først sove igår når jeg økte til 600-700 mg Seroquel, 5 mg Imovane og Melatonin.

Noen ideer til sterkere medisiner enn Apodorm jeg kan be legen om å skrive ut, som jeg kan bruke når Apodorm ikke gjør jobben sin?

Er det noen som helst mulighet for å få skrevet ut Midazolam eller Rohypnol? Så vidt jeg vet er svaret nei, men spør allikevel.
Kan man få noe av dette visst man blir innlagt?
Sist endret av einsteindragon; 12. februar 2024 kl. 00:49.