View Single Post
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Selvom det ikke var krig mellom Russland og Ukraina forrige gang Trump satt, så var dette fortsatt rykter som levde i høyeste orden før Trump vant forrige gang.

Hvordan ble livet ditt negativt påvirket forrige gang Trump satt som president.. Åh, hadde det ingen betydning? Hvorfor er det så viktig for akkurat deg hvem som blir sittende som president i neste presidentperiode da?

Skulle nesten tro det var litt trendy å hate på Trump, spesielt i lukkede miljøer laaaangt utenfor USA.

Poenget mitt er uansett, det spiller veldig liten rolle for oss i Norge hvem som sitter som president i USA. Presidentene har et stort apparat rundt seg som passer på at de ikke gjør så mye sprell. Men clickbait artikler om diverse uttalser han har hatt kommer vi nok ikke utenom på VG/Dagbladet/Aftenposten.
Vis hele sitatet...
Tror du missforstod litt. Jeg skjønner, for jeg utatlte meg noe litt utydelig. Jeg kan ikke unndra Trump og ser han som farlig mtp. Godt at USA er i Nato. Og for miljøet.

For meg gikk det nok mer i stress og angst for at han skulle gå ut av NATO sist gang. Det positive er at han fikk Europa til å bruke mer penger på forsvaret.
Sist endret av einsteindragon; 9. februar 2024 kl. 16:57.