View Single Post
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
330
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Det blir vannmangel der pga. Global oppvarming.



De som tenker sånn er hovedsakelig bygdefolk langt ute på landet etter min erfaring. Var selv oppvokst i en bygd.



Visst Cannabis blir leagalisert så vil folk gå over til å kjøpe cannabis på de lovlige plassene det selges. Så sant prisene ikke er for ille.
Ser du mange som kjøper alkohol og sigaretter illegalt?



Bedre at en 15-åring røyker cannabis enn å drikke alkohol og ta nikotin iallefall.
Nikotin er forresten et naturlig plantevernmiddel som flere planter produserer for å beskytte seg mot insekter.



Mer interessant å høre hvordan det er i Nederland.
Flere som dyrker og kjøper illegalt nå som det er 100% lovlig der?

I USA får man det vel bare på resept?

Kommer nok ikke til å bli lovlig her i Norge før flertallet på stortinget er for. Begge partier i regjeringen er jo også imot.
Prøv igjen om 2 år. De som er imot: SP, AP, FRP
Vis hele sitatet...

Nå svarer jeg tilbake til det du sa om mine innlegg

Nå handla denne tråden egentlig om legalisering av dyrking, ikke legalisering av kjøp og salg
Så det argumentet ditt falt i grus

Og det med nikotin
Da sier du jo basically at nikotin er gift (noe det er)
Og nei det er ikke noe bedre at man kan drikke alkohol
Hasj har sine risikoer og det samme har alkohol
Forskjellen på de to er at mange unge som røyker hasj blir lett avhengig og akkurat som med mange andre rusmidler og lignende så får man et behov for å finne noe sterkere etterhvert
Noe som da kan være en vei til et liv med tyngre stoffer som heroin og fentanyl og kokain
Sist endret av 1Rapper; 25. januar 2024 kl. 14:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.