View Single Post
Var på ingen måte ment som fiendtlighet. Jeg sa vel egentlig bare at jeg tenker at for meg var ikke humoren i innlegget åpenlyst.

Når det kommer til eiendom så er en god gammel tommelregel at beliggenhet veldig ofte avgjør både pris og interesse for objektet.

For de som har bodd i Oslo en stund, vet de også at parkering er blitt en hodepine, og at parkeringsplass koster en arm og en fot. Og de som gateparkerer har gjerne enten selv opplevd at bilen plutselig er tauet inn, eller i det minste hørt om andre det skjedd med. Legg til stadig økende bompriser, drivstoffutgifter osv. og mange vil finne at bolig på vestkanten eller dønn i sentrum faktisk er en ok løsning selv om boligen er noe trangbodd.

Jeg påberoper meg ingen fasit her, jeg tror også jeg skrev tidligere at behov og smak er forskjellig. Jeg bare forklarte at det ts anser som humor er det mange som ikke ikke engang drar på smilebåndet fordi en av ulempene med å bo i Oslo er prisnivået. Og når prisnivå er høyt, vel da er det mange mennesker som velger å heller bo trangere slik at de kan prioritere feks fritid, hobby, kultur osv. Og en veldrevet bygård eller sameie som har lave felleskostnader det er for mange attraktivt.