View Single Post
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Det kalles ren logikk
Hvis folk dyrker nå, tenk hvor mange som kommer til å dyrke da
Og gjett hva?
De som er voksne og har eget hjem kan dyrke i sitt eget hjem
Men hva skjer når det er en femtenåring som har lyst på hasj
Ikke pokker om den femtenåringen kommer til å greie å dyrke hjemme med foreldrene sine til stedet
Dermed så vil salget til eldre folk synke og salget til yngre øke
LOGIKK
Vis hele sitatet...
Alkohol er lovlig men folk flest brygger vin eller øl og ikke hjemmebrent.
Om foreldrene til en femtenåring dyrker hjemme tror jeg kanskje han forsyner jeg av hjemmelaget. Det gjorde jeg av spriten da jeg var så gammel.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal folk nå gi opp sin individualitet for å tilfredsstille hvermannsen? Jeg mener røkla kan gå og suge en elg, fordi det er DE som er feilen. Jeg kommer ikke til å endre mening rundt det.
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke det jeg mener. Men å bekrefte en stereotypisk stoner som endel kanskje allerede er skeptiske til ser for seg blir litt som å bekrefte fordomme de allerede har. Men det er nå min mening.
Folk må få være seg selv absolutt, men jeg tror ikke det er en sløv hverdagsrøyker som fronter saken på best mulig måte. Jeg bryr meg ikke om folk, men de som er skeptisk vil nok være mere positiv om det var familiefaren som nabo som plutselig røyker litt tjall enn en som potensielt går under kategorien rusavhengig.
Sist endret av NokErNok; 18. januar 2024 kl. 21:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.