View Single Post
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Det mangler ett alternativ. INGEN. Ikke alle stemmer. Jeg sluttet med det for mange år siden da jeg innså hvor korrupt alt er. Blir ingen forandring i forhold til hva som blir valgt. Resultatet blir det samme. Mer makt og penger til internasjonale rovkapitalister og mindre til oss. Vår suverenitet og meddeltagelse er tatt bort for lenge siden. It's all a scam. Det beste er å ikke delta i skuespillet deres.
Vis hele sitatet...
Godt å se at det enda finnes mer eller mindre oppegående folk her på forumet!! Kudos mate!
Er same shit every (wote)year..folk stemmer,så går det noen mnd,før de glemmer,å klager å suter at de ikke holder løfter,å endatil klager på folk som ikke stemte ,eller stemte "feil"... Fadderullandei,bynner ikke folk å skjønne hvem som er myndighet i dette "spillet"??
"polititians are put here to give you the idea that you hava a choice! -You have NO CHOICE-THEY OWN YOU! ..they own everything..." etc... Jeg stemmer heller ikke,stemte sist valg,første gang siden ung-dum-skolen,pga press(!!!),å skjemmes ærlig talt av det..
SKULLE jeg stemt,truet med pistol mot pungen eller no,måtte det vært ett av de små partiene,men guess what,haddde de kommet inn,hadde nokk løftene der å fortere enn du kan si ( ),(ja så fort..) blitt overkjørt av maktsyken som rår.......
Å hva IDIOTI anngår... . .
Idioti er å gjøre samme feil,om og om igjen..,å forvvente ett annet resultat...! Er det ikke..?
Røævva har to sider,men er same shit ,different day,for å si det slik..
Just my two cents,and a pack of wake up and smell the coff..

Men kan si meg enig i at det å ikke stemme,kan man si er en del av end-goal,som du nå kaller det.. Å skylde alt på noen periodisk utvalgte "halvskyldige" politikksleikere.,å ende opp, som kanskje noen har fått med seg skjer NÅ i bl.a. Frankrike å flere andre steder,der bla.bønder har fått mer enn nokk pissbyrokrati tredd langt over hva en kan og "burde" tolerere...å demonstrerer med å stenge veier, pøse møkk over statsbygninger osv..som alt annet å er en del av plan..kaos..mer kjynisk en at selv superman å t.o.m.ubeskriveligman ikke engang kan beskive hvor ubeskrivelig kjynisk alt er...
Spill for galleriet...
Sist endret av Luckystrike440; 11. januar 2024 kl. 23:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.