View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Dialogisk Vis innlegg
Jeg registrerer at du hevder debattanten har fått "litt kritikk", og jeg vil påstå at dette er er underdrivelse:

Direkte rasismebeskyldninger er ufint, og bør i mine øyne ha bedre grunnlag enn innlegget som ble skrevet.
For å bringe et historisk perspektiv inn i debatten: under andre verdenskrig var det norske folks forsvarsvilje absolutt preget av grupperinger som følte sterkere tilknytting med eksempelvis nasjonalsosialisme og kommunisme enn de følte med nasjonen Norge. Det fantes stemmer som i sin samtid påpekte dette, noe som ikke nødvendigvis var et bevis på at nevnte stemmer led av fremmedfrykt. Om man stiller seg i skyttergraven får man gjerne gjørme på støvlene, jeg tenker vi alle kan ta en sjekk i ny og ne, slik at vi unngår å dra med gjørmen inn i huset/debatten
Vis hele sitatet...
Jepp, jeg står fremdeles bak det jeg skrev for litt siden, det er veldig besynderlig at du tar denne ensidede strategien.

Mener du at usubstansierte påstander om innvandrere er gode innlegg i debatten? Det er det jeg klager på, den totalt giddelause handlingen av å bare skrive noe slikt i frustrasjon, uten å sjekke noe som helst fakta.

Da synes jeg at jeg har lov, og at det til og med er nødvendig at jeg kan fortelle ting med en litt skarp vinkling.