View Single Post
Trådstarter, du virker som en god gutt med hjertet på rett sted, jeg ser ingen grunn til at du ikke skal få deg dame, for en kveld eller lengre.

Dette med utseendet vet jeg mange stresser masse med, men spesielt for menn så har jeg sett de styggeste eksemplarer spasere hjem med dame igjen og igjen. Noen jenter er selvfølgelig opptatt av utseende, men jeg vil si at det absolutt ikke er det viktigste for majoriteten. Det som er virkelig funker, er selvtillit... Men jenter er som folk flest - veldig forskjellig. Jeg liker ikke gutter som er for kjekke og selvsikre. Og jeg har i hvert fall aldri hatt tålmodighet med gutter som har lest seg opp på game og prøver hersketeknikker og manipulering. Det er veldig lett å gjennomskue, hvis du ikke er pur ung og veldig naiv og usikker. Mange jenter vil gjerne ha noen som ligner på dem selv, og mange vil nok gjerne debutere sammen med en annen som også er litt ny på området. Tenk på det som en fordel, og hvis det plager deg så husk du er absolutt ikke alene.

Ang dansing så er det deilig å danse, men jeg ser ikke for meg at det er spesielt effektivt for å få dame. Prøv heller å finne et miljø med noen som har samme interesser som deg selv, og en setting hvor dere kan sitte sammen og prate. Litt alkohol hjelper selvfølgelig. Flere har nevnt hjemmefester som et godt sted, og det stemmer antagelig. Eller anbefaler jeg å bli med i en studentgruppe, som filmklubb eller quiz eller studentavis. De arrangerer ofte fester, som fungerer litt som hjemmefester.

Et siste tips, vær kritisk til alle ekspert-tips på nett om hva kvinner vil ha og hva kvinner tenker. Vi er ikke dyr og vi er ikke roboter.