View Single Post
FTPBVtj
WouwseP's Avatar
Trådstarter
433
Sitat av Silkehale Vis innlegg
Lettere desillusjonert og total mangel på selvinnsikt. Hadde skjønt deg om du var i tenårene men du er i 30-årene og far. Kanskje bedre å flytte til Zanzibar ja. Virker ikke som du er særlig godt egnet til foreldrerollen.
Vis hele sitatet...

Er ikke i tredveårene Nei, les alt igjen du, fra begynnelsen - har du dysleksi så kanskje la noen lese opp for deg.



Har ikke tid til krangling og pissprat. Hvis jeg bruker en måned eller tre i fillipinene og jeg kommer tilbake uten thc i kroppen, hva er problemet? Hvorfor er det galt? Jeg forstår det virkelig ikke. Jeg synes jeg fortjener det, uten tvil. Hva andre mener er ikke mitt problem, vær så god

Sleng litt mer dritt da folkens, kos dere med å ta pulver og drikke dere så jævlig kanon , kjør på til du må pumpes eller hjertet stopper pga cocaethylene! Slagsmål, voldtekter…. Som man gjør I Norge på nyttårsaften (Oslo hvertfall… andre?)

Kanskje dere kan knekke meg nå som jeg ikke har drukket, kanskje jeg begynner å grine uten pils? Sitter her edru* en nyttårsaften!!!! Som det hardbarka narkovraket og ubrukelige alkisen jeg er


* = røyker litt hasj, that’s it.

Til dere Andre, godt nyttår! <3

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Virker til at noen åpenbart ikke har tålt kommentar om å være makkamann1, for vedkommendes brukernavn er bytta.
Vis hele sitatet...

Finn på flere løgner , lag historier så mye du vil. Fin hobby

Jeg bytta navn fordi jeg fikk mld på inbox fra en som ville kjøpe crystal meth rapporterte til mentallmelt(var det vel?) og samtidig fikk jeg bytta navnet, PGA makkamann1 indikerte at jeg drev med speed/ice/meth, noe jeg faktisk ikke gjør


Makkamann1/Møkkamannen

Já jeg rapporterer de som fikser etter kjøp på inbox. Jeg selger ikke knark men hadde jeg gjort det hadde jeg hvertfall ikke gjort det her på åpent nett
Sist endret av WouwseP; 1. januar 2024 kl. 02:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.