View Single Post
[quote=Mraduvanzed;3869544]Ingen røyk uten ild sier nå jeg..
Det finns mange måter å lage røyk uten ild på. Mange av de ligner til og med på ild. Men er det ikke. Det er forkastelig å tro og mene noe om noe man ikke vet noe om. Og er det en ting historien har vist er det at ting kan se ut som noe helt annet enn det er. Hvordan er deg i det hele tatt mulig å dømme noen for noe som helst 20-30 år etter dersom det ikke har kommet frem nye soleklare bevis. To personer har tidligere vært mistenkt, en dømt. Har hørt om spaghettiwestern, men dette må jo være spaghettikrim………. Alt her blir bare spekulasjoner. Hvis ikke du var der vet du ikke en dritt……….

Ingen røyk uten ild skulle være sitat fra annet innlegg
[Men dna var vel funnet hos offeret? For små mengder?
Ingen røyk uten ild sier nå jeg../QUOTE]
Vis hele sitatet...
Jeg vet at det var treff på 27 av 27 markører i det første DNA beviset som ble fremlagt i tingretten , noe som er 100% bevis!
Jeg vet også at det nå i lagmannsretten ble lagt frem ett ytterligere bekreftelsesbevis der 12 av 12 markører harmonerte med JV sin DNA profil, noe som er meget bekreftende !
JV hevder at han ikke har hatt noe som helst kontakt med BT, han har ikke alibi for angjeldende tidspunkt for drapet.
JV modus er mildt sagt "imponerende" for å si det mildt, med drapsforsøk, vold i mot kvinner, blotting....... etc.
Blir man ikke dømt under slike forrutsetninger så er det snart ikke mulig i bli dømt i det hele tatt slik jeg ser det!
Da får man håpe at det blir som det ble med sedelighetssaker for ca. 20 år siden, dvs. at pga. at det eksisterte for mange henleggelser opp i mot antall anmeldelser og dommer så ble beviskravet vesentlig redusert.
Spørsmålet blir da om hvor mange justismord som må skje for at akkurat dette må skje!
Jeg dømmer ikke, jeg bedømmer denne saken på samme måte som tingretten gjorde, og det burde du også gjøre!!

Dette er hva retten sier!
– DNA-funnet på strømpebuksa sier i seg selv ikke noe om det kom dit under drapet, om det var der fra før av, eller om det kom til etterpå, mener dommerne.

Denne uttalelsen (rettseksempelet) kommer til å bli enhvers skyldige prosedyre drøm i fremtiden...og mange kommer til å bli uriktig frikjent bare pga. av disse ordene!!!
Sist endret av Existensial; 31. desember 2023 kl. 14:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.