View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av KaiN Vis innlegg
Er fra Troms, men vært ofte på fest i Oslo og ofte sent på natten før jeg fikk barn. Aldri sett noen snorte kokain, tror det handle om hvor jeg går å hvem jeg henger med. Drar ut med stabile mennesker der rus ikke er et problem. Etter og lest hva du skriver i tråden, må jeg nesten stille meg på lag med eksen din og barnevernet. Hadde jeg jobbet i BV å lest hva du har skrevet, hadde jeg også skrevet bekrymingsmelding.

Du fremstår veldig ustabil og ikke egnet til å oppfostre barn basert på hva du skriver. Kan godt være jeg tar feil, kjenner ikke til situasjon eller hvem du er. Men møtes å drikke øl eller "julebrus", eller generelt møte folk fra et freak.no for å bevise noe er urelevant. Det er blitt nevnt flere ganger i tråden, du priotere hvordan du fremstår og ikke bekrymingen for barnet.
Vis hele sitatet...
Liten kommentar til der du sier om "aldri sett noen snorte kokain", her hvor jeg kommer fra (ca 1/5 del av innbygerne av Oslo) sniffer folk kokain fra bordet innpå nattklubbene og det er kjente plasser som "kolakøa". Dette er observert av folk som jobber der men egentlig ikke gidder å gjøre noe med problemet pga kundene de ville gått glipp av.