View Single Post
Hyggelig å bli nevnt i en gammel tråd. Er egentlig utestengt for godt etter en tirade mot homofile her på forumet som jeg egentlig ikke er imot eller bryr meg så mye om men nok om det.

Greiene der tar på det og ikke lett å kommunisere godt norsk eller få en god personlighet med mye motstand og tilnærmet null støtte som ser ut som er normalen og at de jobber med at de vet alt og ikke noe tid til å prate for å få ting riktig for den riktigheten har de uten kommunikasjon.

Jeg personlig har egentlig gitt opp å få dreisen på noe i Norge men man skal aldri si aldri. Man blir ikke helt klok på at systemet er veldig ondskapsfult og lett å ta ting personlig men det fungerer dårlig men er grenser for hvor lang lunte man kan ha før man tar ordentlig igjen. Er man dame og spesielt innvandrer så tror jeg det er noe kvinnerettigheter som kommer inn i bildet og det er en selvfølge at de som har "importert" dame er fryktelig fæle og klarer ikke å koke egg engang eller vaske etter seg og slikt. Slik er det ved problemer og de finner noe å ta deg på. I mitt tilfelle så var det 20 år gammelt bankran.

Er forsåvidt fortsatt i Afrika men sluttet å blogge på fylla om det. Blitt mer stabilt med dama fra starten og slutta å drekke og røyke så jævlig.

Har faktisk begynt så vidt å få ett nettverk ang. Mineraler her borte som inneholder mange mennesker fra flere land så får jeg se om jeg blir en vellykket forhandler av krystaller og slikt på sikt. Lykkes som far har jeg personlig gitt opp med barnevern og NAV sin oppførsel hvor man ikke forstår grunnlaget demmes overhodet.

God jul og lykke til videre.

Velkommen til å lage ett nettverk med dette som tema da ikke mange forstår oss.