View Single Post
EDIT:
Har forstått at jeg kan tørke ut vannet fra aceton med magnesium sulfat men det har jeg ikke tilgang på nå.
Vis hele sitatet...
Da er det best å vente til du får tak i magnesium, ellers kan du risikere å vaske amfetaminen ut av speeden også. Selges på alle Life butikker blant annet.
Er ikke uvanlig at folk ender opp med noe som fungerer dårligere enn utgangspunktet, nettopp på grunn av at de ikke tar høyde for at det kan være vann i den, i tillegg aceton er hygroskopisk så det trekker til seg fuktighet fra lufta. Dette er viktig å huske mens man holder på også, derfor kan det være lurt å gjøre det i mindre omganger slik at du unngår eksponering over lengre tid.

Biltema aceton skal være bort i mot helt tørr, men jeg ville ikke stolt blindt på det, la oss si den bare var 95% da, da er det 5ml vann per desiliter. Du får veldig mye amfetamin i 5ml vann. Hvis du for eksempel da bare vasker 5g(20ml/g) så kan du risikere at du ikke sitter igjen med noe amfetamin i sluttproduktet.
Heldigvis er det jo ikke sånn at den bare forsvinner i løse lufta, så hvis du tar vare på alt så kan du hente det ut ved en senere anledning.

I beste fall om amfetaminen er 100% ren vil jeg miste 11% og i verste fall om amfetaminen er mindre enn 11% ren kan jeg miste alt?
Vis hele sitatet...
Hva mener du her? Hvis det er 100% aceton så vil du i teorien ikke miste noe amfetamin, men du må alltid regne med litt svinn, særlig de første gangene.
Sist endret av DrDeath; 15. desember 2023 kl. 21:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.