View Single Post
Sitat av Tralala123 Vis innlegg
Takk for utfyllende svar. Ja, dette er et lite helvete. Jeg tar meg selv i å tenke over om jeg er gal, oversjalu eller lite moden iom hun mener jeg burde komme over det.

Den lille stemmen inni meg sier at, selvfølgelig er du ikke gal. Hun knulla en annen mann - noe som viser null respekt for deg og at tilliten vil ta flere år å bygge opp. Når de to ulvene sloss, så blir man mentalt utslitt. Hun skal ut alene nå til helgen og jeg gruer meg. Gruer meg fælt. Samtidig er det hva det er. Jeg er ikke kontrollerende og velger hun noe, så gjør hun det. Selv om bare det å skrive det river i hele følelsesregisteret.

Jeg har tydelig sagt i fra at om hun så mye som flørter med en annen mann, så snur jeg tvert. Noe hun vet jeg gjør.

Hun har MYE som foregår i livet hennes for tiden som gjør at hun
rett og slett gir f og bare følger en destruktiv vei.
Denne jenta betyr så altfor mye for meg. Jeg mister meg selv og hun regulerer hele følelsesregisteret mitt, hver dag nå.

Nå som det er mye som skjer, så vil hun ha en "pause" for å reflektere. For meg betyr det pause i helga mens hun skal ut. For meg fungerer ikke det. Da er respekten så liten, at om hun gjør noe sånt, så forsvinner jeg for godt.

I pause, så ligger det at hun gjerne har sex med meg og at jeg kan hjelpe henne med diverse ting, samt kos og klems. Men det er praten og konsekvensen av det hun gjorde som hun da vil ha pause i fra.


Jeg fremkommer her kanskje som en tøffel, noe jeg kanskje er om dagen. Men jeg er egentlig alt annet enn det. Jeg er veldig bestemt og setter grenser, men akkurat denne gangen prøver jeg å ikke la egoet vinne og være mer reflektert og ikke ta forhastede konklusjoner.

Men fy.. å stå i dette.. det rett og slett ødelegger meg. På et dypt nivå. Jeg har bygd meg selv opp så bra den siste tiden, at den jeg føler jeg svikter, er meg selv. Og det er ikke bra.
Vis hele sitatet...
Jeg leser det du skriver og jeg bare ser meg selv. Seriøst alt du skriver med «pause», det at hun har det «ille» og at dette ødelegger deg gir meg dype flashbacks av hvordan jeg hadde det i denne situasjonen.

Jeg vet virkelig hvordan du har det, og jeg skjønner virkelig hvor ekstremt vondt dette er for deg, men du må la hun gå.

Du er ikke kontrollerende, du har noen få grenser og hun velger rett og slett og ikke respektere de. Hun misbruker faktumet at du er tilgivelig, hun vet at du lar hun og velger fortsatt å misbruke dette fordi hun vet at hun kan. Hun respekterer deg ikke og du fortjener å bli respektert i et forhold.

Hvis hun virkelig elsket deg, hvis hun virkelig ville ha deg så hadde hun enkelt og greit respektert deg. Hun skal drive å knulle noen andre og så be deg om pause? Spør deg selv om du hadde gjort dette mot hun. Spør deg selv om hvis du var i hun sin «vanskelige» situasjon, hadde du gjort dette mot hun?

Igjen, denne saken er dypt personlig. Alle detaljene i det du skriver er eksakt det jeg har opplevd bortsett ifra at dama var utro (det gjør det bare verre for deg).

Kutt hun ut for alltid, ikke ta kontakt, forholdet kommer ikke til å funke selvom jeg vet at du håper så desperat at det vil (den desperasjonen opplevde jeg også). Du fortjener bedre, du har allerede så og si kommet til punktet hvor du vil akseptere hva hun gjør uansett hva det er.

Jeg skulle ønske jeg hørte på de som sa det til meg når jeg var i din situasjon. Dette kommer bare til å bli verre, hun kommer IKKE til å forandre seg. Gi slipp, dette er for ditt eget beste. Det kommer til å komme til et punkt hvor hvis du ikke gir slipp på hun så kommer hun til å gi slipp på deg når HUN føler seg klar for det.

Ikke hør på det hun sier, folk som henne vil lyve til fjeset ditt og ikke bry seg om hvordan det påvirker deg. Du tror sikker ikke dette, du tror sikkert at hun bare er søt og snill, men det er akkurat det hun vil at du skal tro. Du blir manipulert. Actions always speak louder than words.

Håper du tar dette til deg selvom jeg vet hvor ekstremt vanskelig det er. Håper alt order seg for deg.

Vil også bare legge til at det at hun viser til at kokainene fikk hun til å være utro, men nå igjen velger å ta «pause» for å dra ut, viser til at det er stort tvil at kokainen faktisk var grunnen til at hun valgte å gjøre det hun gjorde mot hun. Jeg tviler, og det gir ingen mening.
Sist endret av sentinel; 13. desember 2023 kl. 02:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.