View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sentinel Vis innlegg
jeg syntes ikke nødvendigvis legen din er urimelig, men jeg respekterer ikke han sin praksis og mener du burde bytte.

det jeg spekulerer at legen din velger å gjøre er å unngå behandling for å ikke ha ansvar i din situasjon. å blande antipsykotikum med heroin er ikke trygt og kan for eksempel lede til respirasjonsdepresjon.

jeg tror hvis han fremdeles valgte å skrive ut seroquel selvom han visste at du brukte heroin viser det til forsømmelse og kan muligens påvirke retten hans til å praktisere som lege.

jeg tror generelt det virker som at han heller bryr seg om sin egen rett til å være lege enn å hjelpe deg som pasient. kan ikke akkurat klandre han ettersom det bare er slik systemet er tilrettelagt. flere og flere leger går mor abstrakte behandlingsmetoder i frykt av at det vil påvirke de sin rett til å praktisere som lege.

bytt lege.
Vis hele sitatet...
Har vist til over flere mnd med prøver at jeg ikke køddet med minusen igjen.
Den rørte jeg heller ikke før nå nylig(etter dette).
Ikke tenkt å fortsette.

Jeg har til og med fortalt legen om de få stoffene jeg har inntatt som ikke vises på prøver.

100% åpen hele veien.

Har vist ham armer og ben uoppfordret for å "skryte litt" av å ha sluttet med sprøyter etter 10års bruk, og sitter igjen uten et merke man kan se uten lupe.

Det er ikke mulig å bytte fastlege for øyeblikket. Flere års venteliste.