View Single Post
Tja. Først og fremst vil jeg si at jeg kan relatere ganske dypt til det du skriver. Måten du prøver å forsvare hun på og rasjonelt tenke på dette minner meg om en tidligere versjon av meg selv.

Uhell kan skje. Vi er mennesker og vi gjør feil, det er helt naturlig. Problemet her som virkelig traff meg hardest var det du skrev på slutten:

Sitat av Tralala123 Vis innlegg

Når jeg tar det opp, noe jeg har gjort på en veldig moden måte tror jeg, så er det for å forstå. Jeg forteller henne at jeg føler tristhet og meget frustrasjon rundt dette. Hun sier hun forstår det godt og griner. Samtidig ender samtalen alltid med at det dro opp vonde ting fra ungdomstiden hennes (rus og sex) og det ender med å overskygge alt og det ender i støy og sinne fra henne som jeg tolker som "jeg er offeret her, sånn egentlig" hun sier sånn som gjort et gjort get over it (1mnd siden bare).

Tanker pls?
Vis hele sitatet...
Jeg vet virkelig hvor vanskelig dette kan være å se for deg siden du elsker denne personen, men hun åpenbart syntes ikke det hun gjorde egentlig var så galt. På toppen av det hele greide hun ikke å holde løfte sitt om at hun ikke skulle gjøre noe med noen andre.

På et personlig nivå snakker jeg av erfaring her. Jeg hadde selv en eks som jeg trodde var mitt livs kjærlighet, jeg elsket hun mere enn noe annet og det viste seg at i realiteten så var hun ekstremt kynisk, uærlig og kald.

Måten du beskriver denne personen på minner meg om min eks. Hun virker ekstremt manipulerende og som andre her skriver så burde du avslutte dette. Seriøst, ikke la det gå for langt. Jeg valgte selv å elske partneren min uansett hva og det endte med at jeg på mange måter ødela livet mitt. Ta kontroll hvis du ikke allerede har mistet det. Vi begge vet at det kommer til å gjøre vondt å endte det nå, men vær så snill, det kommer til å bli så mye være hvis du velger å aksepter at hun kan trå dine grenser.