View Single Post
Sitat av Snila Vis innlegg
Er bare nysgjerrig på om heroin kan fjerne valium abstinenser etter en diskusjon forleden. Evt er det andre morfin/opiat preparater som kan hjelpe på slike abstinensene når de står på som verst? Evt andre preparater?
Vis hele sitatet...
Rimelig dårlig idé ja, som nevnt over. Benzo abstinenser sitter leeenge, litt avhengig av hvor lenge du har brukt. Vær glad det ikke er klonazepam eller alprazolam. Om du bruker opiater i 2 uker mot benzo, så har du klart å gjøre deg avhengig av både opiater og benzo. Trapp heller rolig ned. Jeg bruker vival for å trappe ned på xanax, funker greit. Om jeg skulke bli hekta på diazepam i prosessen, vil jeg kutte 2.5 mg i uka. Noe ubehag blir det, men ingenting man ikke klarer holde ut. Å speede vekk abstinensene i flere måneder høres ikke veldig lurt ut det heller. Trapp ned!

Sitat av høystakken Vis innlegg
kork/ghb er faktisk undervurdert ved bruk til avvening av medikamenter/rusmidler. men svært upopulær også fordi det er så mangen så har ved uhell tatt for mye, og sovna inn. ha det i liten beholder selges på nettet hjelper mye for å forhindre noe slikt tenker jeg.

og så er det flere kokker, som ikkje fjerner livsfarlige kjemikalier som de eventuelt extraherer fra div ting, og heller ikke vet hvordan det skal lages.

får du kramper av det så er det dårligt tegn, og det skal være tjukt kansje litt gulaktig smake veldig salt, og 5ml burde være nok til å få deg til å sove. og bare bruk det til søvn er ett godt råd
Vis hele sitatet...
Gabby funker faktisk mot alt ja. Problemet er at en kork funker 2 timer, så du må gå rundt korka i flere uker. Gjort det selv, i full jobb. Kjørte t4 trucken med en pall tvers igjennom en gipsvegg og kutta slangen til aircon i samme slengen.


Mot minus funker ghb bra. Kjør på med kork i 4 dager, så er det værste over. Så får du én dag med nedtur fra korken, all good på dag 5

Sitat av Snila Vis innlegg
Er bare nysgjerrig på om heroin kan fjerne valium abstinenser etter en diskusjon forleden. Evt er det andre morfin/opiat preparater som kan hjelpe på slike abstinensene når de står på som verst? Evt andre preparater?
Vis hele sitatet...
Hvor lenge har du spist dem? Hvor mange daglig?
Sist endret av Wildchild$; 3. desember 2023 kl. 14:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.