View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
TS. Jeg føler de kroppslige symptomene mine bare blir verre, og det er 100% det som driver angsten. Jeg har som jeg nevnte tidligere vært på MR, og får forhåpentligvis svar på den i løpet av ikke så veldig lang tid. Uken som kommer nå eller den etter. Men akkurat nå er det uutholdelig. Livredd for den aller verste diagnosen man kan få. Det er ikke noe som vises på MR, så om MRen er clean så er det nesten enda verre. Jeg har overlevd så langt på å fortelle meg selv at det er angsten som gir meg symptomene, men når jeg ikke lenger klarer å tenke at det er mulig det bare er angsten så er jeg ille ute. Jeg har ikke time hos legen igjen før neste torsdag. Det går ikke. Jeg har lyst å snakke med nevrolog igjen men det er flere dager til ledige timer og det koster mange tusen kroner å komme til uten henvisning.

Angsten er forferdelig og en potensiell grusom diagnose er enda mer forferdelig. Føler ting raser litt sammen nå. Hvis jeg ikke kan få noe å roe meg med så tror jeg ikke det er mye lenger jeg klarer å fungere og være overlatt helt til meg selv.