View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Inpektør Snusen Vis innlegg
Jeg forstår hva problemet er, noen her på forumet leser ting for å bli fortalt hva de skal mene for å skli inn i gjengen av gjennomsnittsmennesker (eller under), ikke for å bli inspirert til å tenke.
Vis hele sitatet...
Om jeg hadde fått ei krone for hver gang et medlem kommer hit med denne strategien: kalle oss sauer, "del av flokken", "tenker ikke selv" for å så avsløre sitt brilliante fravær av intelligens hadde jeg vært millionær nå. Jeg har 20 år fartstid her på freak, og du kommer ikke med noe nytt eller overbevisende informasjon: Du fremstår som en idiot som ikke kan noe om kildekritikk.

Sitat av Inpektør Snusen Vis innlegg
Ikke min oppgave å hjelpe andre med å tenke da dere jo alle kan klaske "ukraine" og "nazis" inn i en søkemotor.
Vis hele sitatet...
Du vet søkemotorresultater påvirkes av nettvanene dine? Det er nettopp dette som gjorde google stor. Så når du leser pro-russisk propaganda og aktivt oppsøker slik informasjon, så vil du ofte få treff på sider med lignende informasjon. Men et såpass verdensvant geni som deg er vel fullt klar over metodene overmenneskene bruker for å styre flokken.


Sitat av Inpektør Snusen Vis innlegg
Her er hva en avis som rapporterer om kongressen (i USA) sa før dette tullet med å bombe sivile i øst Ukraine gikk for langt i uka før 20.02.2022:

Congress bans arms to Ukraine militia linked to neo-Nazis
Vis hele sitatet...
Du er jo ikke særlig overbevisende om du mener dette er bevis nok for din mening: Kongressen sier jo bare at de gjerne gir støtte til Ukraina så lenge ingen av støtten ender spesifikt hos Azov battaljonen: En del av nasjonalgarden basert i Mariupol.

Ifølge andre mer nøytrale kilder Så er det neonazister i Ukraina, på samme måte som at de finnes i f.eks Norge og Sverige men ikke har noe reell makt i de respektive landene.

Noe spesielt er det også med tanke på at President Volodymyr Zelenski er jødisk.


Sitat av Inpektør Snusen Vis innlegg
Men nå var jeg faktisk ikke så veldig interessert i deres virkelighetsfornekting, så kanskje de som ikke har interesse av interessante ting heller kan svare i tråder om hvordan de kan bruke forskjellige rusmidler?



Takk. Jeg liker også den. Og motvillig smiger er den beste smiger.
Vis hele sitatet...
Vel jeg kan prøve å tegne et bilde av hvor latterlig tennåringsedgy du fremstår når du prøver å fornærme oss og i samme sleng avslører hvor raskt du unnslipper intelligens, men du klarer det best selv.