View Single Post
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Dessverre tror jeg onkel driter totalt i begrunnelsen til hvorfor han fikk en albue i trynet så jeg ville ikke regna med noe sympati der. Høres ut som ei potensiell skitjul, håper det ordner seg.
Vis hele sitatet...
Tror ikke dem bryr seg om det jeg heller nei, men han var jo berusa så får bare håpe ikke altfor strengt. Jeg hadde gjort det samme og jeg har aldri gjort no ulovlig i mitt liv. Ganske vanlig reaksjon ved smerte, men politi passer godt på sine egne så spørs.. Ja jeg er litt motløs akkurat nå mtp jula men man overlever. Han har driti seg og ut må ta konsekvensene av det. Forhåpentligvis har han lært av dette, det vet jeg allerede. Slike som broren min gir faen og angrer aldri, men typen angrer ni jævlig.

Sitat av NokErNok Vis innlegg
Jeg tenker at han kanskje kan ha gjort motstand. Virker som han var veldig rusa da han ble stoppa sist og det er lett å mistolke en slik situasjon i den formen der. Snakker av erfaring. Hadde han vært helt rolig hadde de sikkert bare geleidet han ut av bilen slik som de gjorde med meg.
Vis hele sitatet...
Det er nok en sjanse for det også ja, at han har gjort litt motstand og at det toppa seg når han fikk vondt. Han er ikke en voldelig person overhodet, så er jvlig kjipt menmen..

Takk for svar folkens, håper iallefall han kommer ut til jul. Det er eneste ønsket mitt nå. Straff fortjener han uansett, og så jævlig som han angrer håper jeg dem ser. Jeg håper han blir dømt til rusprogram, slik at han får hjelp til å komme seg vekk fra dårlig miljø, jeg har prøvd men kanskje det er dette som skulle til for at han forstår konsekvensene og lærer av det. Han er en så fin fyr og fortjener bedre fremtid. Han andre broren min gikk fra tung amf-rus til fengsel og lærte av det. Han har ikke rørt noe nå på 10 år. Kone, barn, hus, bil og jobber som miljøarbeider. Det er håp for alle, håper typen får hjelp først og fremst. Forhåpentligvis et program som lærer han om kjøring i rusa tilstand og konsekvensene av det.
Sist endret av Allianceofsin; 16. november 2023 kl. 16:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.