View Single Post
Sitat av Dough Vis innlegg
Uansett det jeg liker minst er den utbredte spydige språkbruken som har utviklet seg siste tiden. Personangrep ser ut til å ha blitt akseptert noe jeg synes er ugreit. Hva som ligger bak her vet jeg ikke noe om men det virker som modereringen er blitt mer slepphendt i 2023 og slipper gjennom adskillig mer ufint språk. Det er blitt så mye at det er ikke lenger noe argument at det er vi som brukere som skal rapportere alle disse innleggene som bare er fulle av dritt. Ønsker freak tilbake dit det ble moderert hardt.
Vis hele sitatet...

Jeg kunne ikke vært mer uenig. For 5-10 år siden kunne man skrive relativt fritt her inne, mens nå virker det som moderatorene har en agenda mot enkelte brukere. Noe jeg har hørt fra flere og diskutert i PM og discord.
Nå vil selvfølgelig svaret jeg får på dette være noe ala "Hvis du slutter å skrive bare piss, kanskje innleggene dine ikke blir slettet" - men det har for min og enkelte andre brukere vært en stor endring her de siste 3-4 årene.

For å bruke meg selv som eksempel så blir omtrent hvert tredje innlegg jeg skriver sletta. Dette er nytt.

Heldigvis er det noe mer avslappet på rusdelen av forumet.

Foreslår at en eller annen ildsjel hoster et nytt forum der man kan diskutere mer fritt, uten å måtte gå på eggeskall for ikke å såre følelsene til snøflakene som driver og sletter innlegg i hytt og pine.

An annen interessant observasjon er at dersom du poster anonymt, er sjansen for at innlegget blir stående mye høyere. Man kan jo spekulere på hvorfor det er slik.
Sist endret av TrippyKing; 11. november 2023 kl. 14:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.