View Single Post
Sitat av WierdoZ Vis innlegg
Det stemmer ikke. Jeg sjekket nettopp statistikken for 2022 angående voldtektsaker. Ingen byer i Norge hadde den prosentandelen. Jeg vet også med 100% sikkerhet at du ikke trenger å avtale time for å møte opp på politihuset for å anmelde noen for voldtekt. Hvis du trenger hjelp, burde du i det minste være ærlig.
Vis hele sitatet...
Greit jeg hadde ikke søkt opp statistikk, så den var ikke nøyaktig. Men statistikken har nok blitt høyere i 2023. Når advokaten jeg har sier at man omtrent må regne med henleggelse (og advokaten har bare slike saker, oppnevnt bistandsadvokat for staten også), så sier det seg selv at statistikken er høy. Det er ikke jeg som har bestilt noen time. Det er advokat som har sendt notat om saken til politi, deretter tar politiet kontakt med advokat for time til anmeldelse. Tror du ikke på det så får du gjerne ringe advokaten selv å spørre.
Dette blir siste gang jeg svarer deg for dette har ikke noe med temaet her å gjøre.

Sitat av Hilbert Vis innlegg
Det er ingen ting fra bildene dine som tyder på at du er hacket. Se i "active sessions", bytt passord og fjern alle.
Vis hele sitatet...
Så da er dette noe jeg burde spørre facebook om, i og med at det da bare må være en «feil» i den chatten ? Hva mener du kan være grunnen til at den har blitt sånn i tilfellet?
Sist endret av Heart15; 4. november 2023 kl. 22:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.