View Single Post
Har handlet en del begge steder men må si det er lenge siden jeg handlet hos Dustin nå. Har stort sett vært hos Komplett jeg har handlet, hvis det kun har stått om noen hundrelapper. Ja, Komplett er noe dyrere, enkelte ganger for dyre. Så vurderer prisen etter hvor jeg handler.

Hvorfor jeg har vært og er så fornøyd med Komplett? Får varene så utrolig fort, kan være allerede dagen etter, til midt norge. Har aldri hatt problemer med reklamasjon. Tatt som eksempel hadde jeg et hovedkort som nesten hadde gått ut på dato, så nesten 5 år gammelt. Fikk tilbake hele summen. Har hørt andre firmaer trekker ifra for at en har jo tross alt brukt det i nesten 5 hele år.

Snakker på ingen måte ned Dustin eller andre firmaer av den grunn, bare fremhever hvorfor jeg er fornøyd til tider med Komplett basert på egen erfaring.

Har nettopp lagt inn en bestilling hos Proshop nå, nettopp fordi Komplett var for dyr på den varen jeg skulle ha. Ca samme prisforskjell i prosent som eksemplet her i tråden.

Husk også at det begynner å nærme seg black friday, så prisendringer har vel kanskje allerede skjedd hos enkelte og andre kanskje ikke helt enda.

Handle hos Dustin går helt fint det. Mitt råd er vel å handle der en får mest for pengene (gjelder ikke lugubre sjapper).